- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
Amaç ve Kazanımlar
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K1: Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar.
K2: Değişik yönlere yuvarlanır.
K3: Değişik yönlere doğru uzanır.
K4: Sözel yönergelere uygun olarak yürür.
Çocuklardan kendilerini birer resim fırçası olarak hayal etmeleri ve hep birlikte resim kağıdını boyayacaklarını düşünmeleri istenir.
* Çocuklara “Fırçalar ayağa kalksın ve kağıtlara doğru yürüsün” diye bir komut verilir.
“Yavaş yavaş kağıtlarımıza doğru ilerliyoruz. Şimdi daha hızlı..., şimdi yavaşlıyoruz. Şimdi hızlı…
Şimdi kağıda seke seke gidelim.
Şimdi kağıdı başımızla boyamaya başlayalım.
Şimdi kollarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi ellerimizle kağıdımızı boyayalım.
Şimdi kalçamızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi diz kapaklarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi ayaklarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi topuklarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi sırtımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi burnumuzla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi boynumuzla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi dilimizle kağıdımızı boyayalım.
Şimdi saçlarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi gözlerimizle kağıdımızı boyayalım.
Şimdi sırt üstü yatalım ve ayaklarımızla gökyüzüne bir güneş çizelim gibi komutlarla etkinliğe devam edilir.
* Daha sonra “Artık bacaklarımızı rahatça uzatalım ve eserimizi seyredelim. Mükemmel oldu değil mi?” diyerek çocukların dinlenmesi sağlanır.
* Dramanın sonunda alkışlarla ayağa kalkılır ve etkinlik sonlandırılır.
alıntı
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K1: Sözel yönergelere uygun olarak ısınma hareketleri yapar.
K2: Değişik yönlere yuvarlanır.
K3: Değişik yönlere doğru uzanır.
K4: Sözel yönergelere uygun olarak yürür.
Çocuklardan kendilerini birer resim fırçası olarak hayal etmeleri ve hep birlikte resim kağıdını boyayacaklarını düşünmeleri istenir.
* Çocuklara “Fırçalar ayağa kalksın ve kağıtlara doğru yürüsün” diye bir komut verilir.
“Yavaş yavaş kağıtlarımıza doğru ilerliyoruz. Şimdi daha hızlı..., şimdi yavaşlıyoruz. Şimdi hızlı…
Şimdi kağıda seke seke gidelim.
Şimdi kağıdı başımızla boyamaya başlayalım.
Şimdi kollarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi ellerimizle kağıdımızı boyayalım.
Şimdi kalçamızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi diz kapaklarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi ayaklarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi topuklarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi sırtımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi burnumuzla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi boynumuzla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi dilimizle kağıdımızı boyayalım.
Şimdi saçlarımızla kağıdımızı boyayalım.
Şimdi gözlerimizle kağıdımızı boyayalım.
Şimdi sırt üstü yatalım ve ayaklarımızla gökyüzüne bir güneş çizelim gibi komutlarla etkinliğe devam edilir.
* Daha sonra “Artık bacaklarımızı rahatça uzatalım ve eserimizi seyredelim. Mükemmel oldu değil mi?” diyerek çocukların dinlenmesi sağlanır.
* Dramanın sonunda alkışlarla ayağa kalkılır ve etkinlik sonlandırılır.
alıntı