- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
Amaç ve Kazanımlar
PMA
A2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K8: Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
K12: Çeşitli malzemeleri değişik şekillerde katlar.
K15: Nesneleri değişik malzemelerle bağlar.
DA
A2: Konuşurken sesini doğru kullanabilme
K1: Nefesini doğru kullanır.
K2: Kelimeleri doğru telaffuz eder.
K3: Konuşurken sesinin tonunu işitilebilir biçimde ayarlar.
K4: Konuşurken sesinin hızını ayarlar.
Malzeme:
Sünger, ip, kurdele, düğme, keçeli kalem, artık kumaşlar.
Tavşan konulu bir şarkı:
iki uzun kulağım
bir fısıltıyı duyar
keskin güçlü dişlerim
küçük bir kuyruğum var
ben havucu çok yerim
lahanayı severim
yokuşu hızla çıkar
inişi güç inerim
Uygulama:
* Süngerin üst kısmı tavşanın kulakları olacak şekilde ip ile bağlanır.
* Boyun kısmına kurdele ile fiyonk yapılır.
* Tavşanın düğmelerle gözleri, keçeli kalemle yüzü ve artık kumaşlarla da elbisesi tamamlanır.
* Tavşanlar tamamlandıktan sonra çocuklarla birlikte “Tavşan” şarkısı söylenir ve herkes yaptığı tavşanı oynatarak şarkıyı söyler.
* Çocukların sünger tavşanları sınıfta sergilenir. Eve götürmek isteyenler olursa izin verilir.
* Yapılanlar özetlendikten sonra etkinlik sonlandırılır.
alıntı
PMA
A2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K8: Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
K12: Çeşitli malzemeleri değişik şekillerde katlar.
K15: Nesneleri değişik malzemelerle bağlar.
DA
A2: Konuşurken sesini doğru kullanabilme
K1: Nefesini doğru kullanır.
K2: Kelimeleri doğru telaffuz eder.
K3: Konuşurken sesinin tonunu işitilebilir biçimde ayarlar.
K4: Konuşurken sesinin hızını ayarlar.
Malzeme:
Sünger, ip, kurdele, düğme, keçeli kalem, artık kumaşlar.
Tavşan konulu bir şarkı:
iki uzun kulağım
bir fısıltıyı duyar
keskin güçlü dişlerim
küçük bir kuyruğum var
ben havucu çok yerim
lahanayı severim
yokuşu hızla çıkar
inişi güç inerim
Uygulama:
* Süngerin üst kısmı tavşanın kulakları olacak şekilde ip ile bağlanır.
* Boyun kısmına kurdele ile fiyonk yapılır.
* Tavşanın düğmelerle gözleri, keçeli kalemle yüzü ve artık kumaşlarla da elbisesi tamamlanır.
* Tavşanlar tamamlandıktan sonra çocuklarla birlikte “Tavşan” şarkısı söylenir ve herkes yaptığı tavşanı oynatarak şarkıyı söyler.
* Çocukların sünger tavşanları sınıfta sergilenir. Eve götürmek isteyenler olursa izin verilir.
* Yapılanlar özetlendikten sonra etkinlik sonlandırılır.
alıntı