Neler yeni

Hızlı Kilo Verme Egzersizleri

Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
400
Beğeniler
1
#1
Önce kas grubu egzersizleri ile başlanıyor, ki bu zaman bünye vücuttaki glikoz dediğimiz şekeri enerji kaynağı olarak kullanıyor. Ondan sonra sıra yağa geçtiği zaman sizde bu kas egzersizlerini bitirmiş oluyorsunuz. Yapacağınız kardiyolagi egzersizleri ile kalbi yani nabzınızı yağ yakımı düzeyinde aynen devam ettiriyorsunuz. Özellikle yarım saat yaptınız diyelim yarım saat boyunca siz vücudu yağ yakımına yardımcı oluyorsunuz.

Bu spor salonundan sizin kilo veriminize katkınız, bunun haricinde salondan çıktıktan sonra esas iş başlıyor. Kilo verme ve zayıflama gibi egzersizler spor salonunda değil spor salonu dışında yapılır. Bunu da dinlenme, uyku ve düzenli beslenme ile sağlarız. O yüzden beş günlük bir egzersiz programı; Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma hem kardiyo hem ağırlık egzersizleri düzenli beslenme ve haftasonu da rutin dinlenme hiç bir egzersiz olmadan vücudumuzu dinlendiriyoruz.


 

Cemile Öğretmen

Kayıtlı Üye
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
1,932
Beğeniler
4
#3
Bu hareketlerden bolca yapmışımdır, iyi geliyor:)
Ağırlık olarak iki şişe su kullanabilirsiniz.
Teşekkürler:)
 

Forum istatistikleri

Konular
18,825
Mesajlar
30,267
Kullanıcılar
27,853
Son üye
Mfbos
×