- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 400
- Beğeniler
- 1
GÖZLERİME İNANAMIYORUM
Öğretmen küre veya daire şeklindeki bir nesneyi(Örn;top) önüne alır. Çocuklar öğretmenin çevresinde daire şeklinde otururlar. Öğretmen aklında herhangi bir şey tutar. Örneğin; güneş...
Topa bakarken güneşi görmüş gibi şaşırmış bir şekilde "gözlerime inanamıyorum:Burada yuvarlak bir şey görünüyor.Sizce ne olabilir? diye sorar.
Çocuklar tahminlerini söylerler. Bilemezlerse öğretmen ikinci ip ucunu verir: "bu parlak birşey"
Çocuklar ikisinden yola çıkarak çeşitli benzetmeler yaparlar. Öğretmen, bizi ,yer yüzünü ısıtır...vb gibi ipuçları vererek çocukların yanıtlarına rehberlik eder. oyunda çocuklar da öğretmenin yerine geçerler.
Bunun gibi tüm şekiller çocuklara verilebilir.
Öğretmen küre veya daire şeklindeki bir nesneyi(Örn;top) önüne alır. Çocuklar öğretmenin çevresinde daire şeklinde otururlar. Öğretmen aklında herhangi bir şey tutar. Örneğin; güneş...
Topa bakarken güneşi görmüş gibi şaşırmış bir şekilde "gözlerime inanamıyorum:Burada yuvarlak bir şey görünüyor.Sizce ne olabilir? diye sorar.
Çocuklar tahminlerini söylerler. Bilemezlerse öğretmen ikinci ip ucunu verir: "bu parlak birşey"
Çocuklar ikisinden yola çıkarak çeşitli benzetmeler yaparlar. Öğretmen, bizi ,yer yüzünü ısıtır...vb gibi ipuçları vererek çocukların yanıtlarına rehberlik eder. oyunda çocuklar da öğretmenin yerine geçerler.
Bunun gibi tüm şekiller çocuklara verilebilir.