- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
Amaç ve Kazanımlar
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K13: Araç kullanarak koordineli ve ritmik hareketler yapar.
K15: Nesneleri belli bir mesafedeki hedefe atar.
A2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K7: El becerilerini gerektiren bazı araçları kullanır.
K8: Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
SDA
A6: Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme
K10: Grup etkinliklerinin kurallarına uyar.
Malzeme:
Boş pet şişeler, elişi kağıdı, fon kartonu, atık materyaller (ip, kumaş parçaları, vs.), yapıştırıcı, top, müzik çalar.
Uygulama:
Öğretmen her çocuğa bir adet boş pet şişe verir ve bu şişelerin üzerine atık materyaller, el işi kağıdı, fon kartonu ve boyalarla süslemelerini ister.
* Şişelerin süsleme işi bitince öğretmen her bir şişenin üzerine rastgele rakamlar yapıştır.
* Rakamlar yapıştıktan sonra çocuklar 2 gruba ayrılır ve ellerindeki topla, dizilmiş şişeleri devirmeye çalışırlar.
* Devrilen şişelerin üzerindeki puanlar sayılır. En çok puan alan grup oyunu kazanır. Oyundan sonra öğretmen müziği açar ve çocuklar ellerine aldıkları şişelerle müzik eşliğinde hareket yaparlar.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K13: Araç kullanarak koordineli ve ritmik hareketler yapar.
K15: Nesneleri belli bir mesafedeki hedefe atar.
A2: El ve göz koordinasyonu gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K7: El becerilerini gerektiren bazı araçları kullanır.
K8: Nesneleri yeni şekiller oluşturacak biçimde bir araya getirir.
SDA
A6: Başkalarıyla ilişkilerini yönetebilme
K10: Grup etkinliklerinin kurallarına uyar.
Malzeme:
Boş pet şişeler, elişi kağıdı, fon kartonu, atık materyaller (ip, kumaş parçaları, vs.), yapıştırıcı, top, müzik çalar.
Uygulama:
Öğretmen her çocuğa bir adet boş pet şişe verir ve bu şişelerin üzerine atık materyaller, el işi kağıdı, fon kartonu ve boyalarla süslemelerini ister.
* Şişelerin süsleme işi bitince öğretmen her bir şişenin üzerine rastgele rakamlar yapıştır.
* Rakamlar yapıştıktan sonra çocuklar 2 gruba ayrılır ve ellerindeki topla, dizilmiş şişeleri devirmeye çalışırlar.
* Devrilen şişelerin üzerindeki puanlar sayılır. En çok puan alan grup oyunu kazanır. Oyundan sonra öğretmen müziği açar ve çocuklar ellerine aldıkları şişelerle müzik eşliğinde hareket yaparlar.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı