- Katılım
- 8 Ocak 2013
- Mesajlar
- 203
- Beğeniler
- 1
İyi olduğumu düşündüğüm özelliklerim:
Yaratıcıyım.
Deli doluyum.
Sakinim.
Sinirlenmiyorum.
(Çocuklara son 2 senede taş çatlasa 3-4 defa kızmışımdır.)
Çocukları kalıba sokmaya çalışmıyorum.
Çocukları serbest bırakıyorum.
İlle disiplin diye çocuklara baskı kurmuyorum.
Çocukların ilgisini çekmeyi başarabiliyorum.
Çocukla çocuk olabiliyorum.
Normal hayattaki sorunlarımı sınıfa yansıtmıyorum.
Kötü olduğumu düşündüğüm özelliklerim:
Çok ama çok düzensizim.
Herşeyimi kaybediyorum.
Çocukları biraz fazla serbest bırakıyorum.
Çocuklara fazla iyi davranmam bazen çocuklar tarafından suistimal ediliyor.
Çocukla çocuk olmaktan öte bazen çocukla bebek oluyorum.
Planlara bağlı değilim. (aramızda kalsın.) Önceki geceden ya da Sabah okula geldiğimde kafamda bir plan oluşturup onu uyguluyorum.
Bazı günler sanat etkinliklerine fazla zaman ayırıp diğer etkinlikleri kısıyorum.
Sonuç olarak çevremde beni tanıyanlar tarafından"iyi bir öğretmen" denilen biri olsam da birçok açıdan yeterli olmadığımı düşünüyorum. (Özellikle müzik ve disiplin)
Yaratıcıyım.
Deli doluyum.
Sakinim.
Sinirlenmiyorum.
(Çocuklara son 2 senede taş çatlasa 3-4 defa kızmışımdır.)
Çocukları kalıba sokmaya çalışmıyorum.
Çocukları serbest bırakıyorum.
İlle disiplin diye çocuklara baskı kurmuyorum.
Çocukların ilgisini çekmeyi başarabiliyorum.
Çocukla çocuk olabiliyorum.
Normal hayattaki sorunlarımı sınıfa yansıtmıyorum.
Kötü olduğumu düşündüğüm özelliklerim:
Çok ama çok düzensizim.
Herşeyimi kaybediyorum.
Çocukları biraz fazla serbest bırakıyorum.
Çocuklara fazla iyi davranmam bazen çocuklar tarafından suistimal ediliyor.
Çocukla çocuk olmaktan öte bazen çocukla bebek oluyorum.
Planlara bağlı değilim. (aramızda kalsın.) Önceki geceden ya da Sabah okula geldiğimde kafamda bir plan oluşturup onu uyguluyorum.
Bazı günler sanat etkinliklerine fazla zaman ayırıp diğer etkinlikleri kısıyorum.
Sonuç olarak çevremde beni tanıyanlar tarafından"iyi bir öğretmen" denilen biri olsam da birçok açıdan yeterli olmadığımı düşünüyorum. (Özellikle müzik ve disiplin)