Çalar Saat
BA Amaç 5. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirebilme
Kazanımlar
1. Varlıkları bire bir eşleştirir.
BA Amaç 11. Günlük yaşamda kullanılan belli başlı sembolleri tanıyabilme
Kazanımlar
1. Gösterilen sembolün anlamını söyler.
3. 10 içindeki rakamları okur.
Aile katılımı ile sınıfa getirilen çeşitli saatler incelenir. Müzeye gidip gitmedikleri, ne müzesi gördükleri konuşulur. Gelen saatlerle bir saat müzesi oluşturulur.
Müzedeki saatleri benzerliklerine ve kullanıldıkları yere göre gruplandırma oyunu oynanır.
''Saat'' şarkısı söylenir.
Öğretmen; 0-12 arası rakamları el yazısı karekteri ile çıktı alıp her çocuk için çoğaltır.
Boyama sayfalarını ve rakamları dağıtılıp, el yazısı ile çıktı alınan sayıları rakamların üzerine yapıştırıp eşleştime yapmaları istenir.
Saat resmini istedikleri renge boyayıp etkinliği tamamlarlar.
Planlama: Emel ÖZDEMİR
15.07.2012
ALINTI: CEMİLE ÖZTÜRK.
Alıntı.
BA Amaç 5. Varlıkları çeşitli özelliklerine göre eşleştirebilme
Kazanımlar
1. Varlıkları bire bir eşleştirir.
BA Amaç 11. Günlük yaşamda kullanılan belli başlı sembolleri tanıyabilme
Kazanımlar
1. Gösterilen sembolün anlamını söyler.
3. 10 içindeki rakamları okur.
Aile katılımı ile sınıfa getirilen çeşitli saatler incelenir. Müzeye gidip gitmedikleri, ne müzesi gördükleri konuşulur. Gelen saatlerle bir saat müzesi oluşturulur.
Müzedeki saatleri benzerliklerine ve kullanıldıkları yere göre gruplandırma oyunu oynanır.
''Saat'' şarkısı söylenir.
Öğretmen; 0-12 arası rakamları el yazısı karekteri ile çıktı alıp her çocuk için çoğaltır.
Boyama sayfalarını ve rakamları dağıtılıp, el yazısı ile çıktı alınan sayıları rakamların üzerine yapıştırıp eşleştime yapmaları istenir.
Saat resmini istedikleri renge boyayıp etkinliği tamamlarlar.
Planlama: Emel ÖZDEMİR
15.07.2012
ALINTI: CEMİLE ÖZTÜRK.
Alıntı.