- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
Amaç ve Kazanımlar
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K11:Belli bir engel üzerinden sıçrayarak atlar.
Malzeme:
İki sandalye, kalın ip
Uygulama:
Çocuklara engelli koşu oyunu oynanacağı söylenir ve oyunun kuralları açıklanır.
* Bu oyun için iki kişinin ipi tutması gerektiği, diğer çocukların da bu ipin üzerinden sırayla atlamaları gerektiği söylenir.
* Sayışarak iki çocuk seçilir.
* Her biri ipin bir ucundan tutar. İpin yerden biraz yüksekte ve çok gergin olmamasına dikkat edilir.
* Çocuklardan sıraya girmeleri istenir.
* Sırayla bu ipin üzerinden sıçrayarak atlamaları istenir.
* Etkinliği biraz daha zorlaştırılmak için çocukları birbirinden uzaklaştırarak ipin daha gergin ve yerden daha yukarıda olması sağlanır.
* Bu şekilde çocuklardan atlamalarına devam etmeleri istenir.
* Ayrıca“Şimdi daha hızlı” gibi komutlar verilerek etkinlik daha canlı hale getirilir.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı
PMA
A1: Bedensel koordinasyon gerektiren belirli hareketleri yapabilme
K11:Belli bir engel üzerinden sıçrayarak atlar.
Malzeme:
İki sandalye, kalın ip
Uygulama:
Çocuklara engelli koşu oyunu oynanacağı söylenir ve oyunun kuralları açıklanır.
* Bu oyun için iki kişinin ipi tutması gerektiği, diğer çocukların da bu ipin üzerinden sırayla atlamaları gerektiği söylenir.
* Sayışarak iki çocuk seçilir.
* Her biri ipin bir ucundan tutar. İpin yerden biraz yüksekte ve çok gergin olmamasına dikkat edilir.
* Çocuklardan sıraya girmeleri istenir.
* Sırayla bu ipin üzerinden sıçrayarak atlamaları istenir.
* Etkinliği biraz daha zorlaştırılmak için çocukları birbirinden uzaklaştırarak ipin daha gergin ve yerden daha yukarıda olması sağlanır.
* Bu şekilde çocuklardan atlamalarına devam etmeleri istenir.
* Ayrıca“Şimdi daha hızlı” gibi komutlar verilerek etkinlik daha canlı hale getirilir.
* Sonrasında yapılanlar özetlenerek etkinlik sonlandırılır.
alıntı