KORKULUK DRAMASI:
Bir korkuluk oldukları söylenir. Kuşlar korkuluğa konar. Korkulukla konuşur. korkuluğun çeşitli organlarına konar. Korkuluk gıdıklanır. Öğretmen yaratıcığını kullanarak ihtiyaç doğrultusunda (ele alacağı kazanımlar doğrultusunda) dramaya çeşitli hareketler ekler.
Drama sonunda farklı hareketlerde neler hissettikleri sorularak duygusal değerlendirme yapılır. Örneğin: Korkuluk olduğunuzda burnunuza kuş konduğunda neler hissettiniz, neden gıdıklandınız? Gıdıklanınca ne yaptınız? korkuluklar kımıldar mı? Hiç korkuluk gördünüz mü?, Tarlalara korkuluk neden dikerler? Korkuluk neden yapılmış olabilir?
-Şimdi biz de bir korkuluk yapıp okul bahçemize koyalım mı?, bakalım kmuşlar korkuluğu görünce neler yapacaklar?
Bir korkuluk oldukları söylenir. Kuşlar korkuluğa konar. Korkulukla konuşur. korkuluğun çeşitli organlarına konar. Korkuluk gıdıklanır. Öğretmen yaratıcığını kullanarak ihtiyaç doğrultusunda (ele alacağı kazanımlar doğrultusunda) dramaya çeşitli hareketler ekler.
Drama sonunda farklı hareketlerde neler hissettikleri sorularak duygusal değerlendirme yapılır. Örneğin: Korkuluk olduğunuzda burnunuza kuş konduğunda neler hissettiniz, neden gıdıklandınız? Gıdıklanınca ne yaptınız? korkuluklar kımıldar mı? Hiç korkuluk gördünüz mü?, Tarlalara korkuluk neden dikerler? Korkuluk neden yapılmış olabilir?
-Şimdi biz de bir korkuluk yapıp okul bahçemize koyalım mı?, bakalım kmuşlar korkuluğu görünce neler yapacaklar?