- Katılım
- 13 Eki 2011
- Mesajlar
- 994
- Beğeniler
- 3
1. Hedeflerin belirlenmesi
2. Yapılacak işin ya da ele alınacak konunun belirlenip,tanımlanması
3. Takımların oluşturulması
4. Sonuç raporunun özelliklerinin ve sunuş biçiminin belirlenmesi
5. Çalışma takviminin oluşturulması
6. Kontrol noktalarının belirlenmesi
7. Değerlendirme ölçütlerinin ve yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
8. Bilgilerin toplanması
9. Bilgilerin örgütlenip, raporlaştırılması
10. Projenin sunulması
Temel planlama aşamalarının ardından, bilgi toplama ve toplanan bilgileri örgütleyip raporlaştırma aşamaları gelir. Bu aşamalar bilgiye ulaşma ve bilgiyi kullanma becerisinin geliştirilmesine katkıda bulunur. Ki bu beceriler katılımcı, araştırmacı, bilgiye ulaşan ve bilgiyi kullanan bireyler yetiştirilmesi açısından oldukça önemlidir.
alıntı
2. Yapılacak işin ya da ele alınacak konunun belirlenip,tanımlanması
3. Takımların oluşturulması
4. Sonuç raporunun özelliklerinin ve sunuş biçiminin belirlenmesi
5. Çalışma takviminin oluşturulması
6. Kontrol noktalarının belirlenmesi
7. Değerlendirme ölçütlerinin ve yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
8. Bilgilerin toplanması
9. Bilgilerin örgütlenip, raporlaştırılması
10. Projenin sunulması
Temel planlama aşamalarının ardından, bilgi toplama ve toplanan bilgileri örgütleyip raporlaştırma aşamaları gelir. Bu aşamalar bilgiye ulaşma ve bilgiyi kullanma becerisinin geliştirilmesine katkıda bulunur. Ki bu beceriler katılımcı, araştırmacı, bilgiye ulaşan ve bilgiyi kullanan bireyler yetiştirilmesi açısından oldukça önemlidir.
alıntı